Julia Åstrand & Moa Lindqvist

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Julia & Moa - 1 mars 2012 21:11

Heej förlåt att jag inte har bloggat men jag har varit hos Moa & haft träning så har inte hunnit men nu är jag här ;) så jaa.. jag har väl haft en bra dag :) men ... nu får man hoppas på att man får ett ja elr neej utav sin bästis vi kanske ska gå på ett disco! och frästen! jag slarvade bort min Iphone men som tur var så var den hos Moa <3 haha! klumpig jag är.. men vi gjorde lite saker hos moa så var det att strömen hade gått i Moas hus och vi blev jätte orloliga för vi trodde att lila Zero inte levde han låg bara i ett hörn.. men som tur så levde han. Och vi har hoppat studsmatta! skiita kul ;P men nu har jag duschat & ätit mat så nu är det bara på att vänta tills Moa är klar hon har också dushat och hon klagar på att jag tar lång tid på mig! ... konstig vaah??... tycker jag <3 men vi ses alla läsare tack att ni läser är jätte skooj ! <3

Ses! Tjingeling! <3 Pööss

 

Av Julia & Moa - 1 mars 2012 20:25

Jag har inget att blogga om:(

HJÄLP MIG!

Skriv vad ni vill se i bloggen<3


     

Av Julia & Moa - 1 mars 2012 17:35

Japp sitter och kollar på Julias fotbollsträning med ett glas oboy<3

(kollar genom mitt vardagsrum fönster<3) Jaja syns<3

   

translate?

skriva i gästboken?

Sponsrad av

Presentation


Heej vi är två tjejer på snart 13 höstar. Det vi verkligen brinner för är rida, fota, måla och Julia gillar fotboll men inte jag Moa. ;) vi älskar också våra kompisar! ps... vi är flummiga iallafall Julia ;) haha

Kontakta oss?

Kontakta oss:

juliamoa@live.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vad föredrar du ?
 Jeans
 Mjukis
 kjol

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards