Julia Åstrand & Moa Lindqvist

Alla inlägg under februari 2012

Av Julia & Moa - 29 februari 2012 19:51

 

      

         

Av Julia & Moa - 29 februari 2012 19:36

Heej hoppas på att jag och Moa kan sova över på fredag då blir det kul ;) <3 ajaa.. men jag har blvivt dödssss KÄR i en kille!! venne.. vrf :) men ajaa hoppas på att han gillar mig <3 Moa & jag ska vara med varandra imon och blir det en videoblogg som Moa måste lägga upp för hon raderar alla! men om Moa inte har städat sitt rum så kmr jag att göra det som vanligt ;) men vi ses alla läsare!

Tjingeling

 

Av Julia & Moa - 29 februari 2012 15:34

Tjenare alla läsare är hemma elr a kom det för en stund sen... men ajaa... idag har vi haft Matte, So, Bild & Sråkval. Men jag stör mig på en kille i 4an han är skiit jobbig...!! HATE HIM... -.-'  men nu ska jag snart sticka ut idet fina vädret! så tjingeling! <3

 

Av Julia & Moa - 29 februari 2012 06:52

hej god morgon, Har ni sovit bra? Det har ja<3 Fast jag är jätte trött;)

Syns och glöm inte tävlingen<3

   

Av Julia & Moa - 28 februari 2012 20:42

Mår bara SKIITT!! asså sista inlägget, jag har varit på scouterna och var ganska kul tills aa.. en sak hände så nu är jag bara ledsen, arg & ångrar att jag gjorde det jag gjorde! :( vill bara försvinna just nu! hejdååå! ;(

 

Av Julia & Moa - 28 februari 2012 18:58

Hej, Julia har redan berättat om bok tävlings saken<3

Men idag har jag varit med Ida och Nina:)

Vi hade super kul…

Vi övade på en teater<3 

Nina: har du lärt dig din mening i första scenen än? Haha

Men nu ska jag gå och öva på lite läxor:/

Hehe ha det bra

 

Av Julia & Moa - 28 februari 2012 15:13

Just nu har jag kommit hem efter skolan elr... för en stund sen. Men jag tror Moa har berättat men aja ... vi ska ha en tävling med riktigt Pris!! och det är samma tävling bara att man kan vinna ett par böcker! för er som gillar att läsa! <3

Av Julia & Moa - 28 februari 2012 06:57

Godmorgon 

Jag har precis ätit frukost och packat väskan:)

Jag är TRÖTT:(

Skulle det varit lov nu skulle jag sova tills 10;)

jaja ni måste jag fortsätta

Hejdå

 

   

translate?

skriva i gästboken?

Sponsrad av

Presentation


Heej vi är två tjejer på snart 13 höstar. Det vi verkligen brinner för är rida, fota, måla och Julia gillar fotboll men inte jag Moa. ;) vi älskar också våra kompisar! ps... vi är flummiga iallafall Julia ;) haha

Kontakta oss?

Kontakta oss:

juliamoa@live.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vad föredrar du ?
 Jeans
 Mjukis
 kjol

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards