Julia Åstrand & Moa Lindqvist

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Julia & Moa - 21 februari 2012 20:37

tjena alla! jag är tillbaks! hehe.. LoLzz ajaa.. men har vart på scouterna då.. vi gjorde semlor HATAR semlor!  och sen så satt jag och azz garva hela tiden! alla ledare fick D.A.M.P .. ;P haha!! skita kul! och ngra andra fick samma skratt utbrott som jag! ;) men ska vänta tills Moa är tillbaks venne vart hon är.. det står ''Moa är tillfäligt borta'' på skype alltså! men nu ska jag då vänta hoppas det inte ta för lång ti då kmr jag !! döda min dator! skyller alltid på han / hon hehe.,.. LoLzz! ;D ses sen alla jordbor!!

   

Av Julia & Moa - 21 februari 2012 19:44

Japp!

förut hade jag:


Nu har jag denna:

 


Av Julia & Moa - 21 februari 2012 19:22


   

Av Julia & Moa - 21 februari 2012 18:49

Vi fick precis en idolbild från en läsare som heter Vilma


 

   

Av Julia & Moa - 21 februari 2012 18:08


       

Av Julia & Moa - 21 februari 2012 15:55

Hej, nu sitter både jag och Julia här hemma hos mig, Idag i skolan  har vi haft Idrott, svenska och matte!!!

Jag Julia .. har haft en jätte rolig dag! jag gjorde slut med min pojkvän jag vet det låter konstigt men min kompis har blivit tsm med han så det gör inget. MEN nu till det bästa när jag jorde slut med han fick jag reda på att en annan kille gillar mig så nu är vi tsm! men jag får inte tag på han!! asså han svarar inte i sin mobil! …   men nu är min bästis lite sur på mig.. :( och det gillar inte jag men jag kan inte hjälpa att jag har KÄNSLOR för han!! sorry… men aa.. jag har haft en ganska bra dag! nu kmr Moa!


Hej, igen! Jag har inte så mycket att berätta men Julia tvingar mig att berätta vad jag har gjort idag så här kommer det! Jag har haft Idrott, svenska och matte!!!  

Vi syns snart och då får ni veta en sak 


       


   

Av Julia & Moa - 21 februari 2012 07:10

Godmorgon  

Snart så kommer Julia hit vi ska gå till skolan tillsammans:)

Vaknade för en halvtimma sen. Har ätit precis;/

Men det finns inget att skriva på morgonen:(

Så hejdå<3


   

Tidigare månad - Senare månad

translate?

skriva i gästboken?

Sponsrad av

Presentation


Heej vi är två tjejer på snart 13 höstar. Det vi verkligen brinner för är rida, fota, måla och Julia gillar fotboll men inte jag Moa. ;) vi älskar också våra kompisar! ps... vi är flummiga iallafall Julia ;) haha

Kontakta oss?

Kontakta oss:

juliamoa@live.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vad föredrar du ?
 Jeans
 Mjukis
 kjol

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards