Julia Åstrand & Moa Lindqvist

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Julia & Moa - 20 februari 2012 21:08

 


 

Av Julia & Moa - 20 februari 2012 20:54

Hej det är då jag som är Julia!   jag är har gjort designen nu och är klar Moa har fixat med annat på bloggen som saker vi skulle ta bort och lägga till .. vi är som gott klara nu ska bara fixa lite saker imon med designen men just nu orkar jag inte..   Nu ska jag göra detta inlägget och sen ska jag kanske göra lite fler jag och Moa kanske bara kmr skypa sen vi får se! .. men isåfall lägger vi upp mer imorgon!   Kanske ska berätta lite: Jag är en ganska lång tjej på 12 höstar fyller 13 och jag brinner för att rida, teckna, fota och spela fotboll ps: jag vet har redan skrivit detta men lite måste upprepas ;) hihi.. LoLzz jag gillar att skratta mkt älskar bara mina kompisar otroligt mkt! fast ngra kan vara rätt så störiga .. :) fast det gillar jag ! jag har en pojkvän också !   han är världens BÄSTA!! nu har jag sagt lite om mig hoppas ni tycker våran blogg blir intessant vi kmr blogga mkt! men just nu ska vi bara vila! gööt! :) imon kmr jag kanske blogga isåfall så kmr jag och hon blogga där.. hos henne alltså men vi får se och det är inte så mkt inlägg nu men ni kan väll kolla in då & då .. ;) ses !

Hejdå alla läsare!!

 

Av Julia & Moa - 20 februari 2012 20:51


         

Av Julia & Moa - 20 februari 2012 20:21

  Hej, Nu sitter jag och skypar medd Julia det är jättekul 

hehe måste dra hejdå

(på bilden: uppochnervända maneter) hehe

 

 


   

Av Julia & Moa - 20 februari 2012 19:41

Hej, denna bloggen heter timmarblirtilldagar och den drivs av Moa och Julia

2 tjejer på 12 höstar 

Om Moa:

Hej<3 Mitt namn är Moa  och jag är 12 år<3  

Jag älskar hästar, fota och att vara med kompisar<3 Jag har en underbar hund<3

3 snälla katter och en supersöt häst<3  Vad mer:/ Jag föddes 22 november 1999 och

jag har bloggat sen jag gick i typ 2:an hehe På minst 20 olika bloggar:) 

Om Julia:

heej jag heter julia och jag är medverkande av denna blogg. Jag och Moa ska ha denna tsm

  Hoppas ni kommer gilla denna bloggen. Vi fixar med designen lite senare:)

Men jag själv gillar att fota, rida, teckna och spela fotboll.

Jag föddes 5 november 1999  


Moa:


Julia:

   

Tidigare månad - Senare månad

translate?

skriva i gästboken?

Sponsrad av

Presentation


Heej vi är två tjejer på snart 13 höstar. Det vi verkligen brinner för är rida, fota, måla och Julia gillar fotboll men inte jag Moa. ;) vi älskar också våra kompisar! ps... vi är flummiga iallafall Julia ;) haha

Kontakta oss?

Kontakta oss:

juliamoa@live.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vad föredrar du ?
 Jeans
 Mjukis
 kjol

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards