Julia Åstrand & Moa Lindqvist

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Julia & Moa - 22 februari 2012 22:10

Godnatt .... nu ''måste'' jag sova ... föräldrar... :( ajaa.. men vi ses imon jag & Moa kmr blogga imon hos henne det blir säkert en video blogg och då kmr jag att vara antingen glad elr lessen... elr arg! men vi ses! pöös & heej för mig

   

Av Julia & Moa - 22 februari 2012 21:44

Detta är min hund:

Namn: Ludde

Ålder: 4 snart 5 fyller 13 april

Ras: Cavalier king Chales Spaniel

Färg: Brun

Humör: Glad & livlig men nog världens fegis


Har inte hunnit ladda upp ngn bild... sorry :( men det kmr kanske imon

 

Av Julia & Moa - 22 februari 2012 21:39

alla ni som läser våran blogg..

Tipsa kompisar vi skulle bli jätteglada:)

Så hoppas ni tipsar era kompisar


       

Av Julia & Moa - 22 februari 2012 21:27

Heej Vilma! det är Julia

Nu vill vi ställa lite frågor till deej ;)

har du ngn blogg??... och hur gammal är du vad gillar du att göra ;) är du en tyst elr är du en flummig tjej som jag ;)

vi vill hälsa att det skulle vara kul om du ville följa våran blogg !

massor av kramizzar från: Moa & Julia

       

Av Julia & Moa - 22 februari 2012 20:14

Men..... nee.. då kanske vi är bara vänner då?? .... </3

 

Av Julia & Moa - 22 februari 2012 20:14

 

   




Av Julia & Moa - 22 februari 2012 18:51

Hallu alla!! jag är super glad!! men ändå lessen .... hur ska man göra om man har en pojkvän som INTE svarar i sin mobil!! ... jag får D.A.M.P !!  men okeej nu till det roliga.. elr roligas och roliga.. men ajaa.. vi har haft språkval och det var jätte kul faktiskt förutom att jag och thália kom försent och kelly glömde hon.. hihi LoLzz men sen tog en kille min plats så jag blev as sur på honom!! :( men sen så har jag varit lite med my boyfriend

hejdå kramizzz

   

Av Julia & Moa - 22 februari 2012 11:27

Hej, är sjuk idag  

Har inget att skriva har precis kollat på film men ni får ha det så bra:)

gör säkert några mer inlägg senare:) Ni får ha det så bra:)


     

Tidigare månad - Senare månad

translate?

skriva i gästboken?

Sponsrad av

Presentation


Heej vi är två tjejer på snart 13 höstar. Det vi verkligen brinner för är rida, fota, måla och Julia gillar fotboll men inte jag Moa. ;) vi älskar också våra kompisar! ps... vi är flummiga iallafall Julia ;) haha

Kontakta oss?

Kontakta oss:

juliamoa@live.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vad föredrar du ?
 Jeans
 Mjukis
 kjol

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards