Julia Åstrand & Moa Lindqvist

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Julia & Moa - 26 februari 2012 21:16

Måste sova skola imon!! vill till GÖTEBORG!!!

Av Julia & Moa - 26 februari 2012 17:29

Äntligen hemma! från stallet vi har haft teori för att det var is i paddoken (stavning) ajaa.. men vi har ryktat varsin häst och jag hade en häst som hette Jeska och han är jätte söt! <3 men.. nu ska jag snart gå till Moa men först ska jag äta är vrrrååål hungrig! så vi ses snart! ;) kmr säkert bli en video blogg sen ... brukar ju vi gö.. men vi ses!

tjingeling! <3

 

Av Julia & Moa - 26 februari 2012 11:26

Bästa vädret asså! sol & ingen snö ''typ'' .. ajaaa men SOLEN!! du är äntligen här!! ÄLSKAR DEEJ

nu sitter jag och väntar på att två kompisar ska komma! och idag ska jag ju rida så jag kunde inte komma på min kompis ''fest'' hon fyller ju 13 ... så det är ju inte direkt kalas... ;) ajaa.. men så jag har fixat en liten sak till henne.

så var tysta nu! ;)  men jag  kmr nog göra ett inlägg antingen efter ridningen elr före.. vi får se! <3 tjingeling!

   

Tidigare månad - Senare månad

translate?

skriva i gästboken?

Sponsrad av

Presentation


Heej vi är två tjejer på snart 13 höstar. Det vi verkligen brinner för är rida, fota, måla och Julia gillar fotboll men inte jag Moa. ;) vi älskar också våra kompisar! ps... vi är flummiga iallafall Julia ;) haha

Kontakta oss?

Kontakta oss:

juliamoa@live.se

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vad föredrar du ?
 Jeans
 Mjukis
 kjol

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards